Noul Ford Fiesta actualizată cu noile propulsoare EcoBoost Hybrid - mai tehnologizată și mai distractivă la condus

Popularul Ford Fiesta - cel mai vândut model Ford din Europa - se poate comanda de acum cu noul propulsor mildHybrid. Sistemul Ford EcoBoost Hybrid va asigura o reducere a consumului de combustibil pentru noul Fiesta, și completează experiența de conducere cu o performanță ridicată și răspunsuri ferme la accelerațiile de pe loc. Tehnologia mildHybrid de 48 de volți este introdusă alături de tehnologii noi de asistență, inclusiv pilotul automat adaptiv cu Stop & Go sau sistemul de recunoaștere a indicatoarelor de viteză, special concepute pentru călătorii mai puțin stresante.
Versiunile non-Hybrid, sunt actualizate cu noul propulsor 1.0L EcoBoost și cutia de viteze automată cu 7 rapoarte și dublu-ambreiaj care ajută la reducerea consumului de combustibil, dar și a emisiilor de CO2. În plus, Fiesta este de acum echipată în dotarea standard, cu noul modem FordPass Connect, care permite o serie de funcții noi și ajută proprietarul să beneficieze de o experientă cât mai placută în utilizarea de zi cu zi. Gama de modele Fiesta include stilatul Fiesta Trend, elegantul Fiesta Titanium, crossoverul Fiesta Active, sportivul Fiesta ST-Line și luxosul Fiesta Vignale, în variante de caroserie cu trei și cinci uși. În 2019, Ford a vândut 227.100 de unitați Fiesta.
Disponibile în variantele de putere de putere cu 125CP și 155CP, modelele Fiesta EcoBoost Hybrid dispun de un alternator / generator(BISG) în locul alternatorului standard, care permite recuperarea și stocarea energiei pierdute, în timpul frânării și a rulării cu viteze mici, în bateriile Li-Ion răcite cu aer, de 48V. Acest alternator acționează ca un motor și folosește energia stocată pentru a oferi un ajutor de cuplu în timpul rulării și al accelerației, dar și să mențină echipamentele electronice în functiune, cum ar fi aerul condiționat sau sistemul audio. Alternatorul mai puternic permite, de asemenea, ca tehnologia Auto Start-Stop să funcționeze într-o gamă extinsă de scenarii pentru economii de combustibil și mai mari, și poate opri motorul inclusiv atunci când urmează o oprire, la viteze mai mici de 25 km/h(15 mph), chiar dacă vehiculul se află încă în mișcare și pedala de ambreiaj este actionată. Ambele versiuni mHEV și non-mHEV(cu 95CP sau 125CP) utilizează cea mai recentă versiune a mult premiatului motor EcoBoost cu sistemul de dezactivare a unui cilidru. Versiunea de 125CP poate fi de acum cuplată cu noua cutie de viteze cu dublu-ambreiaj cu 7 trepte, care oferă o schimbare perfecta a treptelor și rafinament optim, dar și o reducere a consumului de combustibil, cu până la 15% comparativ cu vechea unitate cu 100CP și 6 rapoarte, deși oferă o putere mai mare cu 25%. Alături de motorizările pe benzină, este oferită și varianta diesel 1.5TDCi și 85CP.

Comentarii