Ford investeste 42 milioane de euro in uzina din Valencia pentru doua noi modele Hybrid si linia de asamblare a bateriilor Li-Ion
Ford a anunțat o investiție de 42 de milioane de euro în uzina sa de la Valencia, Spania, pentru a sustine noua strategie de electrificare, cu o linie de asamblare a bateriilor de ultimă generație, alaturi de noile modele S-MAX Hybrid și Galaxy Hybrid. Cele două linii de asamblare vor asigura asamblarea acumulatorilor de ultima generatie Li-Ion, care vor echipa modelele Kuga Plug-In Hybrid si Kuga Hybrid, dar, și a noilor S-MAX și Galaxy Hybrid, alături de linia de vehicule, pentru o eficiență marita și durabilitate. Necesitand o investiție de 24 de milioane de euro, noua linie de asamblare a bateriilor va începe producția în septembrie a acestui an. Când vor fi lansate la începutul anului 2021, noul S-MAX si Galaxy Hybrid, vor oferi o eficienta sporita a grupului motopropulsor, cu un consum de combustibil si emisii de CO2 reduse și un rafinament mai mare. În prezent, noua unitate Hybrid, unica in segment, va oferi o alternativă convingătoare la modelele Ford EcoBlue diesel, fără a compromite spațiul interior, confortul sau flexibilitatea. Noile S-MAX și Galaxy Hybrid vor fi propulsate de un motor pe benzină cu ciclu Atkinson de 2,5 litri, un motor electric și bateria Li-Ion. Toate sunt posibile datorita investiției suplimentare, de 8 milioane de euro, în modernizarea liniilor actuale ale uzinei din Valencia. O investiție suplimentară de 10 milioane de euro va susține producția noului SUV Kuga Hybrid. Ford introduce 14 vehicule electrificate în Europa până la sfârșitul anului 2020. „Odată cu aceasta electrificare, care a devenit rapid, trendul principal, creștem investițiile noastre în Valencia pentru a oferi și mai multe modele electrificate și alternative noi pentru clienții noștri”, a declarat Stuart Rowley, președintele Ford of Europe. „Tranziția la un vehicul electrificat, devenind acum mai facila, ne așteptăm ca până la sfârșitul anului 2022, majoritatea vânzărilor de turisme, să fie modele electrificate”. S-MAX Hybrid și Galaxy Hybrid împart cea mai recentă tehnologie full-hybrid introdusă pe noul Kuga Hybrid, încorporând o baterie cu Litiu-Ion răcită cu apă, montată într-o structură impermeabilă, rezistentă la impact, aflata in partea inferioară a vehiculului, pentru o utilizare a spatiului, cât mai eficientă. S-MAX Hybrid va fi disponibil în configurații cu cinci și șapte locuri și va păstra volumul de spațiu de încărcare existent de până la 2.200 litri pentru varianta cu cinci locuri. Galaxy Hybrid va avea ca dotare standard șapte locuri și va oferi o flexibilitate optimizată, păstrând volumul de spațiu de încărcare existent de 2.339 litri. Susținută de o transmisie automată, motoarele S-MAX Hybrid și Galaxy Hybrid vor oferi o putere de 200 PS și un cuplu de 210 Nm, pentru o pornire de pe loc și o accelerare mai bună decât modelele diesel Ford EcoBlue și pot ajunge pana la 1.500 kg capacitate de remorcare. Capabile să ofere propulsie pur electrică sau combinata, benzină-electric, pentru a oferi o experiență de condus rafinată și receptivă, modelele vor furniza emisiile de CO2 de 140 g/km(WLTP) și emisiile de NOx reduse semnificativ. Alte tehnologii introduse pentru a optimiza eficiența, dar fără a sacrifica confortul includ: Tehnologie de frânare regenerativă care captează până la 90% din energia pierdută în mod normal în timpul frânării; Interfața SmartGauge pentru monitorizarea consumului de combustibil și a energiei electrice, cu elemente noi, inclusiv Brake Coach, care sustine activarea frânelor, gradual, pentru a ajuta la retinerea unei cantitati mai mari de energie; Sistemele actionate electric: servo-direcția, sistemul de aer condiționat, răcirea motorului și sistemul de vacuum, care reduc semnificativ aportul motorului termic. Sursa: FORD
Comentarii
Trimiteți un comentariu