Ford si Webasto au facut echipa pentru Mustang LITHIUM: un muscle car full eclectric dezvelit la SEMA
Ford și Webasto au dezvăluit la SEMA Mustang Lithium, un prototip Mustang de ultra inalta performanță full electric. Cu mai mult de 1.350 Nm si o putere estimata la mai mult de 900 de cai putere disponibili instantaneu, acest prototip Mustang duce performanțele la un nou nivel și, in acelasi timp, ajută la evaluarea nivelului de interes pe care noul val de clienți interesati de performanțele pe care doar propulsoarele complet electrice le pot oferi.
Acest Mustang Lithium nu a fost costruit ca si un prototip unic, pentru a prezenta publicului electrificarea pe cea mai vândută mașină sport din lume, ci si un mediu de testare pentru baterii si tehnologiile de gestionare a temperatutrii pe care Ford si Webasto le creeaza pentru acest segment, aflat in plina ascensiune, al masinilor electrice.
"Ford nu a facut niciun secret asupra faptului că vom electrifica cele mai populare modele ale noastre", a spus Hau Thai-Tang, directorul de dezvoltare și achiziționare a produselor Ford. „Acest prototip unic Mustang este o oportunitate excelentă pentru noi, împreună cu Webasto, de a arăta clienților noștri ce pot face noile sisteme de propulsie electrice in materie de performanțe, într-o mașină sport pe care acestia o cunosc deja și o indragesc.”
Mustang Lithium este un muscle car electric omologat pentru strada, cu o garda la sol coborata și un design elegant, cu componente de caroserie personalizate din fibră de carbon și roți forjate de 20 de inci. Sub capotă, diferențele sunt electrizante: un motor electric cu două nuclee Phi-Power și invertoare cu dublă putere - toate alimentate de un sistem de baterii Webasto de 800 de volți cu tehnologia EVDrive care poate descărca un mega-watt de energie electrică.
La 800 de volți, aceasta este de două ori mai mare decât cea a majorității mașinilor electrice din ziua de azi. Acest lucru permite ca sistemul să fie mai ușor, mai puternic și să genereze mai puțină căldură și mai multă forță electrică decât majoritatea sistemelor cu baterii electrice de pe strada.
Într-o lume in care transmisia autoamata este ceruta din ce in ce mai mult, Mustang Lithium foloseste o transmisie manuală, o versiune Calimer a transmisiei Getrag MT82 cu 6 viteze pentru a gestiona cei 1.350 Nm de cuplu. Cuzinetii Ford Performance și diferențialul Super 8.8 Torsen® ajută la punerea pe sosea a puterii prin intermediul roților Forgeline, ușoare, echipate cu anvelope Michelin® Pilot® Sport 4S.
Ca si echipari suplimentare, masina este echipata cu Pachetul Ford Performance Track Handling si bara de rigidizare fata, frânele față Brembo cu șase pistoane de la Shelby GT350R, pragurile laterale și difuzorul spate furnizate de Sankuer Composite Technologies, plus capota Webasto cu geam din policarbonat, soluția de încărcare TurboDX și încărcătorul portabil TurboCord.
Sursa: FORD
Comentarii
Trimiteți un comentariu