Ford prezintă Noul Mustang, Noul Edge Concept și Noul Ka Concept la evenimentul special „Go Further” care are loc la Barcelona

Ford Motor Company a prezentat astăzi debutul mondial al unei legende automobilistice care va fi comercializată pentru prima dată în Europa – Noul Ford Mustang, precum și debutul european al două noi modele care oferă o perspectivă asupra viitoarelor modele Ford mari și mici – Edge Concept și Ka Concept. Toate cele trei modele au fost prezentate în fața unei audiențe alese, formată din aproximativ 2.500 de jurnaliști, dealeri și angajați la evenimentul special „Go Further”, organizat de Ford la Barcelona. „În ciuda situației dificile a pieței, Ford continuă să investească intens în noi produse pe piața europeană pentru a pregăti succesul companiei în viitor”, a declarat Stephen Odell, vicepreședinte executiv Ford, Europa, Orientul Mijlociu și Africa. „Prezentarea modelelor Mustang, Edge Concept și Ka Concept este dovada dedicării noastre de a construi o gamă formată din noi modele încântătoare”.
Pe lângă prezentarea noului Mustang, Președintele Executiv Bill Ford a dezvăluit de asemenea Planul de Mobilitate al companiei și a subliniat progresele făcute de Ford pe piața globală și europeană. I s-a alăturat Barb Samardzich, chief operating officer, Ford of Europe, care a prezentat o perspectivă asupra planurilor Ford de a continua să-și construiască imaginea de lider tehnologic la nivel mondial.
Primul Mustang pentru piața europeană. Noul Ford Mustang va fi primul model Mustang care va fi vândut pe piața europeană, după aproape 50 de ani de producție în SUA. Versiunile coupe și decapotabile promit niveluri de performanță și rafinament de clasă mondială cu un design atractiv care păstrează elementele de design Mustang ce pot fi recunoscute de pasionații de automobilism din toată Europa. Noul Mustang va oferi o gamă variată de motoare de diferite puteri pe piața europeană, de la motorul V8 de 5 litri la noul motor EcoBoost de 2,3 litri cu consum redus de combustibil, fiind dezvoltat avându-se în vedere performanța, dinamica de condus și capacitatea de utilizare.
Conceptul Edge anticipează un nou model SUV premium de dimensiuni mari pentru piața europeană . Modelul Edge Concept, prezentat de Jim Farley, vicepreședinte executiv, Ford Global Marketing, Sales and Service and Lincoln, oferă indicii semnificative cu privire la tehnologia, designul dinamic și măiestria de execuție care vor defini noul model SUV Edge pe care Ford l-a confirmat pentru piața europeană. Edge li se va alătura noului Kuga și noului EcoSport pentru a oferi o gamă completă de modele Ford SUV reconcepute, un segment de piață care a crescut de la 6,5% la 11,9% din vânzările de automobile între 2005 și 2012. Ford preconizează că acest segment va crește cu 22% în Europa între 2013 și 2018. Edge Concept este dotat cu tehnologii de conducere automate și avansate, precum sisteme de parcare automată și de evitare a obstacolelor în prezent în curs de dezvoltare de către Ford, un design exterior atractiv care comunică sportivitate, încredere și randament și finisaje interioare cu materiale și execuție premium ce depășesc așteptările segmentului.
Viziunea Ka Concept cu privire la un model de dimensiuni mici cu valoare globală. Noul Ford Ka Concept, prezentat la „Go Further” de către Odell, dezvăluie viziunea Ford cu privire la o alegere practică pentru șoferii urbani, oferind tehnologie avansată care de obicei se regăsește doar în mașinile de dimensiuni mai mari și o perspectivă asupra unei posibile viitoare generații Ford Ka pentru piața europeană. Ford a vândut peste 1,8 milioane de unități Ka de la lansarea modelului în 1996, iar compania preconizează că segmentul mașinilor de dimensiuni mici la nivel mondial va crește cu 35% până în 2017. Ka Concept prezintă un design inteligent și un consum remarcabil la un preț convenabil, fiind echipat cu tehnologii precum SYNC cu Voice Control și AppLink și MyFord Dock în care se pot păstra, monta și încărca telefoane și dispozitive de navigare prin satelit „La un an după ce Ford a arătat pentru prima dată că prețul, marca și produsul sunt pilonii de bază ai transformării noastre pe piața europeană la evenimentul ‘Go Further’ 2012 din Amsterdam, acest eveniment din Barcelona demonstrează cât de rapid acționăm conform promisiunilor noastre, continuând lansarea agresivă de produse, inovația tehnică și angajamentul de a oferi modele sofisticate la prețuri accesibile”, a declarat Odell. Sursa: Ford

Comentarii