Ford lanseaza ‘Vignale’, un concept unic de produs și experiență în Europa, prin lansarea Ford Mondeo Vignale Concept
Ford Motor Company și-a anunțat astăzi planurile de a lansa un produs premium și o experiență unică pe piața europeană, sub denumirea Vignale.
Ford a oferit o primă perspectivă asupra viziunii sale Vignale (pronunțat: Vin-ya-le) dezvăluind Ford Mondeo Vignale Concept, care cuprinde detalii de design interior și exterior, finisaje de înaltă calitate, dotări exclusive și tehnologii avansate.
„Vignale va reprezenta varianta premium a mărcii Ford în Europa din perspectiva produsului și din perspectiva experiențlui,” a declarat Stephen Odell, Președintele Ford pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa. „Ford Mondeo Vignale Concept prezintă caracteristicile pe care clienții ne spun că și le doresc în ceea ce privește stilul și calitatea, tehnologia avansată și exclusivismul.”
Ford a ales să prezinte Ford Mondeo Vignale Concept cu o caroserie în stil berlină cu patru uși, sofisticată și exclusivistă, dar și în varianta break; ambele versiuni sunt dotate cu jante din aliaj Vignale de 20 de inch , cu finisaj de înaltă calitate, până în cel mai mic detaliu, emblemă „Vignale”, mânere usi și carcase oglinzi cromate, grilă radiator tip plasă și culoarea exclusivă „Nocciola”.
Ford Mondeo Vignale Concept include de asemenea capitonaj matlasat, inserții cromate și
cotiere din piele pentru interiorul portierelor , precum și scaune exclusiviste imbricate in piele cu
finisaj de înaltă calitate „Vignale”, plăcută la atingere, care se regăsește și pe volan, bord,
consola centrală, partea superioară a portierei și cotiera centrală. Pragurile inscripționate în
relief și preșurile premium cu tiv de înaltă calitate completeaza ambianța care combină
construcția tradițională de limuzine cu tendințele contemporane în materie de design și
materiale utilizate.
Ford SYNC cu sistemul de conectivitate integrat MyFord Touch va permite integrarea
telefoanelor inteligente și va oferi capabilitate WiFi, în timp ce sistemul Park Assist, de asistare
la parcare cu fața și cu spatele, cu Rear View Camera (cameră video retrovizoare) va face
operațiunea de parcare mai ușoară, iar farurile Adaptive LED vor oferi o vizibilitate superioară.
Ford își dezvoltă în mod continuu propria abordare asupra designului și elementelor premium
moderne, în acest an fiind primul producător de automobile care a participat la cel mai important
salon de design pentru mobilier – Salone Internazionale del Mobile la Milano. ADN-ul designului
companiei și influența tendințelor din modă și mobilier au fost întruchipate de scaunul, lampa și
ceasul Ford Design , care au fost expuse la eveniment.
„Influențe care variază de la arhitectură la modă se combină pentru a crea pentru Mondeo
Vignale Concept o senzație de înaltă calitate și o impresie de perenitate, alături de cele mai noi
tehnologii avansate,” a declarat Stefan Lamm, director design exterior, Ford of Europe.
Anumiți dealeri Ford vor oferi o experiență Ford Vignale personalizată, care promite să asigure
niveluri înalte de servicii și medii lipsite de stres, stimulatoare în care clienții pot testa materiale
și culori exclusive și pot descoperi dotări și tehnologii atrăgătoare.
Viziunea Ford Vignale include și oferirea de servicii precum preluarea și returnarea vehiculului
pentru operațiuni de service, spălarea gratuită pe viață și invitații la evenimente exclusive.
Clienții pot fi de asemenea întâmpinați de directorul de vanzari la preluarea automobilului, vor
avea o persoană dedicată ca punct de contact și documente de predare marcate, inclusiv un
plic port-document din piele.
Ford Vignale, care va fi lansat odată cu modelele Mondeo Vignale sedan și break la începutul
anului 2015 și care va fi extins la alte modele, răspunde unei tendințe în creștere de orientare
către servicii care economisesc timp și reflectă cererea pentru produse Ford premium. Modelele
cu niveluri de dotare avansate reprezintă în prezent peste jumătate din automobilele de
dimensiuni mari vândute de Ford în Europa.
Vignale este de asemenea inspirat de serviciile exclusiviste din afara industriei auto. Printre
acestea se numără serviciile de călătorie cu avionul VIP, care oferă servicii de transfer, control
de securitate și acces ,acces în cluburi,serviciile bancare și de cardurile de credit exclusiviste,
care oferă manageri de relații dedicați, puncte de recompensă, servicii de concierge și mărci
partenere precum si lanțuri hoteliere, restaurante și zone de divertisment.
„Serviciile premium Ford Vignale vor satisface nevoile clienților pentru care timpul este cel mai
important produs de lux și se vor simți special din momentul în care intră pe ușă,” a declarat
Gaetano Thorel, vicepreședinte, Marketing, Ford of Europe.
Sursa: Ford
Comentarii
Trimiteți un comentariu